Kadın Hastalıklarında Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi, yardımcı tedavi yöntemi olarak özellikle son yıllarda tercih edilmekte, rutin tedavi yöntemlerine önemli katkılar sağlamaktadır. Oksijen yoluyla solunum gerçekleştirilen bütün canlılar için hayati önem taşıyan oksijen, ozon tedavisi sırasında normalden çok daha yüksek nitelikte uygulanarak kadın hastalıkları da dahil olmak üzere pek çok hastalığın tedavisini mümkün hale getirmektedir.
Anti-enfektif, doku onarımını arttırıcı ve bağışıklık sistemini güçlendirici özellikleri sebebiyle ozon tedavi, kadın hastalıklarında tek başına ya da yardımcı tedavi yöntemi olarak başarılı sonuçlar sağlayabilmektedir

.
Ozon Tedavisinin Kadın Vücudundaki Etkileri Nelerdir?
Ozon tedavisi, mantarlar ve bakteriler tarafından oluşturulan enfeksiyonların tedavisinde başarılı anti-infektif etkiler sağlamaktadır. Özellikle hızlı şekilde yayılım gösteren mantar enfeksiyonları, ozon tedavisi yoluyla hızlı şekilde ortadan kaldırılabilmektedir. Bu bakımdan ozon tedavisi, enfeksiyonlardan kaynaklı olarak meydana gelen kadın hastalıklarının tedavisinde uygulanabilmekte ve etkili sonuçlar sağlayabilmektedir.

Kadın vücudu, özellikle üreme organlarının anatomik yapısı ve değişkenlik gösterebilen hormonal dengesi itibariyle enfeksiyon oluşumuna ve yayılımına yatkın niteliktedir. Ozon tedavisi, hem hormonal dengeyi sağlayıcı etkisi hem bağışıklık sistemini güçlendirmesi hem de enfeksiyonlara karşı oluşturduğu anti-infektif savunma mekanizması ile kadın vücudunda ortaya çıkan hastalıklara karşı etkili bir tedavi yöntemi olarak karşımıza çıkmaktadır.

Ozon tedavisi, kadın vücudunda mantar, bakteri ya da virüsler sebebiyle oluşum gösteren, özellikle vajinada meydana gelen iltihaplı hastalıklarda ve idrar yollarında ortaya çıkan enfeksiyonlar üzerinde hızlı ve başarılı sonuçlar elde edilmesini sağlamaktadır.

Ozon Tedavisi Hangi Kadın Hastalıklarında Etkilidir?
Ozon tedavisi, enfeksiyonlardan kaynaklı olarak ortaya çıkan kadın hastalıkları başta olmak üzere pek çok durumlarda tek başına veya yardımcı tedavi yöntemi olarak uygulanmaktadır. Ozon tedavisinin uygulandığı jinekolojik hastalıkları şu şekilde sıralayabilmekteyiz;

-İltihaplı vajina hastalıkları

-İdrar yolu enfeksiyonları

-Rahim ağzı yaraları

-Yumurtalık ve tüplerde meydana gelen iltihaplı hastalıklar